.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي درمازندران

شمال نیوز: مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري از اجراي برنامه هاي متنوع فرهنگي به مناسبت ميلاد امام علي (ع) و سوم خرداد در استان خبر داد.

  مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري مازندران گفت: سوم خرداد یادآور جانفشانی ها، رشادت ها و ایثارگری دلاور مردانی است که فارغ از دنیا و مافی مادی دل به دریا زدند و در دفاع از حریم ارزش ها و آرمان های مقدس انقلاب اسلامی ایران سراز پا نشناختند.

به گزارش شمال نیوز، عليرضا جانبازي در گفتگو با سايت استانداري بيان داشت: حماسه آزادسازی خرمشهر، درخشان ترین برگ مقاومت و ایثار رزمندگان دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی فتح خرمشهر از دهم اردیبشهت سال 61 آغاز شد و در سوم خردادماه آن سال محقق شد، گفت: آزادسازی این شهر پالایش شایسته ای برای حماسه های این مرز و بوم است.

مدیرکل دفتر اجتماعي و فرهنگي استانداري مازندران سوم خرداد را روز ملی مقاومت و ایثار قلمداد کرد و بر لزوم توجه به این مهم در زمینه برگزاری برنامه های منسجم تاکید نمود.

جانبازي گفت: اجرای برنامه های مختلف و منسجم فرهنگي به مناسبت این روز در جای جای کشور نشان از اهتمام و توجه مسئولان و مردم کشور به آن است.

جانشين ستاد سوم خرداد استان به تقارن سالروز حماسه سوم خرداد ماه با ولادت حضرت علی(ع) اشاره کرد و گفت: رمز عملیات بیت المقدس نیز نام مبارک امیر المومنان علی (ع) بوده است.

وي تاسی به فرامین امام(ره) و مقام معظم رهبری در خصوص سوم خردادماه، تبیین نقش فرماندهی ولایت در خلق پیروزی ها، بهره گیری از سوم خرداد برای حفظ انسجام ملی، تبیین حماسه سیاسی و آشکارسازی توطئه های دشمن، برجسته سازی نقش مردم و تاکید بر وحدت و یکپارچگی را از جمله راهبردهای مورد توجه در اجرای برنامه های سوم خرداد برشمرد.

عليرضا جانبازي برپايي نمايشگاه هاي مختلف در سطح استان ، ارائه الگوهاي مناسب سبك زندگي، برگزاري مجالس و محافل در مساجد و برپايي مراسم ويژه جشن و سرور را از جمله مهم ترين برنامه هاي اجرايي در مازندران به مناسبت سالروز ميلاد با سعادت امام علي (ع) بيان كرد و ادامه داد: دستگاه هاي فرهنگي استان با همكاري پايگاه هاي مقاومت بسيج و مساجد، با برگزاري برنامه هاي متنوع فرهنگي و دعوت از رزمندگان و فرماندهان حاضر در عمليات بيت المقدس جهت خاصره گويي، نقش ويژه اي در جهت احياي سالروز حماسه سوم خرداد دارند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.032 seconds.